středa 15. května 2019

Prokletá krev - Ange

Vydáno - CooBoo
Počet stran - 440

Odhalte temná tajemství skrytá v zákoutích Versailles!
Představte si svět, ve kterém Velká francouzská revoluce nikdy neproběhla a kde se právě chystá korunovace Ludvíka XXIV. Sedmnáctiletou Angie pronásledují jednoho dne v metru dva ozbrojení muži a pokusí se jí zabít. Unikne jim jen o vlásek. Toho dne večer ji nečekaně navštíví její matka vévodkyně de Noaillesová, kterou již léta neviděla, a pozve ji na ples do Versailles, aby byla náležitě představena u dvora. Angie se tam nechce, ale takový večer by jí mohl pomoci odhalit, kdo jí usiluje o život a proč.


Young adult, upíři, ačkoliv tohle není zrovna neobvyklá kombinace, tak ji mám ráda a o to více jsem byla zvědavá na Prokletou krev, jak tady bylo tohle téma zpracováno.

No, čím začít. Tak nejprve tím, že v knize je na začátku opravdu velké množství postav. Obvykle v postavách nijak netápu a aspoň trošku si je pamatuju, ale tady jsem se hodně trápila. Na čtenáře se valí jedna postava za druhou a bohužel postavám chybí na můj vkus nějaký popis, který by čtenáři pomohl se lépe orientovat a postavy si pamatovat.

Upíři jsou takové vděčné téma do knih a většina lidí je má ráda, včetně mě. Ale tady? Tady to bylo prostě nešťastné. A připadalo mi to, že si autoři si řekli, že téma upírů není dostačující, tak tam přidali ještě magii. A to vlastně taky nestačilo, tak šup tam prostředí Versailles. Tahle kombinace bez nějakého hlubšího smyslu by možná nebyla tak zlá, ale celé to na mě působilo, že sami autoři se v ději ztrácí a moc neví kudy kam.

Samozřejmě v Prokleté krvi nechybí ani milostná dějová linka. Nicméně ta milostná dějová linka je pro mě absolutně neuvěřitelná. Nucené, strojené, absolutně mimo.

Young adult mám ráda, stejně tak upíry a v téhle kombiaci počítám, že mě nějaké to klišé nemine. Ale tohle bylo prostě nepovedené, nedomyšlené a stalo se asi to nejhorší, co se mi u čtení může stát a to, že mě postavy vůbec nezajímaly. Já se na Prokletou krev tak moc těšila a opravdu to bylo 440 stran zklamání. Bohužel, tuhle knihu opravu nemůžu doporučit a Prokletá krev je zatím jedna z nejhorších knih, které jsem letos četla.

HODNOCENÍ - 2 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...