neděle 12. května 2019

Přiveď mě zpátky - B. A. Paris

Vydáno - Motto
Počet stran - 288

Byli mladí a zamilovaní. Na dovolené ve Francii zastavili u benzinové pumpy a Finn si odskočil. Když se vrátil, byla Layla pryč a už ji nikdy neviděl. Aspoň tak vypovídal na policii. O mnoho let později se Finn zasnoubil s Laylinou sestrou Ellen. Jenže najednou zavolala policie, že někdo Laylu spatřil. Začaly se objevovat dávno ztracené věci z její minulosti, tajné zprávy, různé stopy a varování. Co neznámý chce a kolik toho ví?


B. A. Paris je u nás známá autorka thrillerů, které u nás vyšly již dvě knihy, Za zavřenými dvěřmi a V pasti lží. Obě dvě knihy mě od autorky nadchly, takže třetí kniha Přiveď mě zpátky mě prostě nemohla minout.

B. A. Paris je známá tím, že ve svých knihách vždy zpracovává téma vztahů a umí skvěle popsat psychologii postav. A ani Přiveď mě zpátky není výjimkou. Autorka nám ze začátku popisuje příběh zdánlivě idylického páru Finna a Layly, který je na dovolené a na cestě zpět se Layla ztratí. Je unesena? Utekla? Pokud ano, jaký k tomu měla důvod? A už zde začínáme tušit, že věci nejsou takové, jaké se nám z počátku mohly zdát. A rozbíhá se další kolotoč událostí.

Autorka si ve své třetí knize drží vysokou laťku, kniha se prostě čte jedním dechem. Krátké kapitoly, střídání vyprávění z minulosti a současnosti. Tento styl psaní Vás prostě chytne a nebudete chtít knížku odložit. Líbilo se mi, že jsem dlouho netušila, kde je vlastně pravda a jak celý příběh dopadne.

Ano, autorka má již třetí knihu psanou prakticky stejným stylem, takže se může zdát, že v knihách je určitý vzorec, který se opakuje a už budou knihy předvídatelné. Ano, námět je podobný, ale pro mě to rozhodně předvídatelné nebylo a já dlouho netušila, jak to celé je a jak příběh skončí.

B. A. Paris mě zase nezklamala. Mám tuto autorku ráda a její knížky si neskutečně užívám a vždy je přečtu velice rychle, vlastně rychleji než bych chtěla. Přiveď mě zpátky je povedená kniha plná napětí, zvratů a čtení si rozhodně užijete.

HODNOCENÍ - 5 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...