středa 8. května 2019

Cop - Lætitia Colombani

Vydáno - Odeon
Počet stran - 200

Tři ženy žijící ve třech různých světadílech, tři osudy: Indka, která patří k nejnižší společenské vrstvě - Italka, jež zdědí rodinnou firmu - Kanaďanka, která má skvělou kariéru v právnické firmě. Všechny tři spojuje touha po důstojném životě. Nikdy se spolu nesetkají, nevědí o sobě; a přesto se mezi nimi vytvoří intimní pouto - symbolické pouto vzpoury proti nepřízni osudu.


Všichni už jistě víte o mojí slabosti pro Odeonky. A už jen proto jsem si Cop nemohla nechat ujít. Navíc knihu chválili i čtenáři, kteří Odeonky zase tak nemusí. Čím je kniha tak zajímavá? Knihomolský deník tomu musel přijít na kloub!

Osudy tří žen. Každá z žen žije v jiné zemi, má jiné cíle, jiné povolání, jiný životní příběh. A přesto se na konci knihy tyto zdánlivě neslučitelné životy prolnou. Setkáváme se s právničkou, která tak úplně nemá čas na svoje děti a kariéra je pro ni to hlavní. Italská mladá žena, která zdědí rodinnou firmu je další dějovou linkou. A jako poslední je žena z Indie, která patří k nejnižší společenské vrstvě, ale nechce se s tím smířit.

Wow, tahle kniha pro mě byla prostě jízda. Hltala jsem každou stránku. Cop pro mě neměl snad slabé místo. Každá stránka mě bavila, užívala jsem si ji a chtěla jsem číst dál a zajímalo by mě, co se hrdinkám přihodí.

Někteří tvrdili, že se kniha dá předvídat. Já musím říct, že mě konec překvapil a netušila jsem, že takhle kniha dopadne. Schválně Vám nechci nic prozrazovat, protože tady se opravdu vyplatí vědět o ději co nejméně. A nechci Vás o ten čtenářský zážitek ochudit.

Po dlouhé době je Cop kniha, které vlastně nějak nemám co vytknout. U Copu mě vlastně mrzelo, že kniha není delší. Moc se mi líbil svižný a milý způsob vyprávění autorky. Tohle si prostě zamilujete. Silný příběh o odvaze, touze a odhodlání. Cop si prostě musíte přečíst, pro mě je to zatím nejlepší Odeonka, kterou jsem četla.

HODNOCENÍ - 5* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...