pondělí 28. října 2019

Povídky Pověstiny: Lily a Magor - Jaroslav J. R. Tylich

Vydáno - Formal group
Počet stran - 192

Střelený příběh na hraně sci-fi, fantasy, grotesky a vonnegutovského pop-artu, v němž jako v každé nejlepší knížce nechybí pořádná zombie apokalypsa!


Jakmile někdo o knížce začne tvrdit, že je šílená, jsem vždy trošku na vážkách, protože málo kdy mi tahle šílenost sedne. Ale musím říct, že v případě Lily a Magora byly moje obavy zbytečné, tohle totiž byla opravdu zběsilá čtenářská jízda, kterou jsem si moc užila.

V knize je i romantická dějová linka, ale zapomeňte na přeslazenou romantiku tak, jak ji znáte. Lily a Magorovi budete fandit, ale zároveň Vám jejich vztah nijak nebude narušovat příběh samotný. Mně osobně tato střelená a neobyčejná dvojice hodně sedla.

Příběh se odehrává v Európě, v kraji zvaném Pověstina. Sledujeme partu zabijáků, kteří si říkají Bravo kachny. Už z tohohle můžete vytušit, že celá kniha je plná akce a nebudete se nudit. A víte co? Nechybí ani zombíci.
Jediné, co bych knize vytkla je ze začátku velké množství postav a střídání časových rovin, v tom jsem se trošku ztrácela. Ale docela rychle jsem si zvykla.

Vlastně mi pak i bylo líto, že jsem knížku dočetla, protože čím déle jsem knihu četla, tím víc mě bavila. A doufám, že brzo bude pokračování, protože mě hodně zajímá, co s postavami bude dál a jakým se příběh bude ubírat směrem.
Jestli máte rádi fantasy, zombie a ulítlé příběhy, je Lily a Magor přesně pro Vás. Knihu si užijete a budete se u ní bavit. A ten konec? Garantuju Vám, že budete nutně potřebovat další díl, stejně jako já.

Tímto autorovi, panu Tylichovi, moc děkuji za poskytnutí knihy na recenzi a milé věnování v knize.

HODNOCENÍ - 4 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...