čtvrtek 16. dubna 2020

Mezi námi lháři - Caroline England

Vydáno - Jota
Počet stran - 400

Nick a Lisa mají svatbu, ale jejich kamarádka Penny sedí na okenním parapetu ve čtvrtém patře hotelu a chystá se skočit. Snoubenci a vůbec všichni přítomní jsou v šoku… Jenomže brzy se ukáže, že každý z party dlouholetých přátel má nějaké své tajemství a že jejich vztah nebyl rozhodně založen na důvěře. Jednotlivé lži a tajemství postupně vyplouvají na povrch a je zřejmé, že dosavadní životy celoživotních přátel se mohou najednou zhroutit jako domeček z karet.


Není o mně žádné tajemství, že mě baví thrillery. Zároveň mám také ráda příběhy, kde hají roli mezilidské vztahy a intriky. A přesně proto mě zaujala podle anotace kniha Mezi námi lháři. Líbila se mi už samotná obálka, která si na první pohled získá Vaši pozornost a v kombinaci s anotací ve Vás probudí zvědavost, co že je to za knihu.

Začátek příběhu si mě hodně získal, prostředí Anglie, partička kamarádů, kteří se sejdou na svatbě. Jedna členka party Penny najednou stojí na okenní římse a vypadá, že chce skočit. Všichni včetně snoubencům jsou šokováni. A díky tomu se začnou odhalovat tajemství celé této party. Víc Vám o příběhu nechci prozrazovat, protože o to víc Vás pak bude bavit odhalování různých tajemství a skutečností.

Musím říct, že Mezi námi lháři na mě nepůsobilo jako thriller, ale spíš takové společenské drama, jestli to tak lze říct. Počítejte s tím, že v příběhu je celkem dost postav a já osobně jsem se někdy měla trošku problém zorientovat. Ačkoliv postavy řešily reálné problémy, já jsem se s nimi nějak neztotožnila a úplně mi k srdci nepřirostly. Myslím, že kdyby kniha měla třeba o sto stran méně, příběhu by to jenom prospělo. Další věcí byl styl psaní autorky, který nebyl vyloženě špatný, ale mně úplně nesedl a místy mi přišel takový trošku kostrbatý.

Ano, příběh ubíhá, ale pro mě se nějaké velké zvraty bohužel nekonaly a když už, tak to trvalo poměrně dost dlouho, než se k nim autorka dostala. Tím nechci říct, že je kniha špatná, ale doporučuji ji spíš čtenářům, kteří mají raději spíš romány s nějakou zápletkou než thrillery. Knihu také ocení čtenáři, kteří mají raději pomaleji plynoucí příběhy, což já tak úplně nejsem.

Co rozhodně oceňuji, tak že na konci knihy do sebe všechno tak nějak zapadlo, to se mi líbilo. Zároveň to byl příběh plný lásky a intrik, což bylo také fajn. Pro mě bohužel Mezi námi lháři zůstalo tak na půl cesty, protože jsem se nedočkala ničeho šokujícího, co od takových knih očekávám.

Za knihu moc děkuji nakladatelství Jota a knihu Mezi námi lháři si můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 3 * z 5 *.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...