neděle 19. ledna 2020

Námi to končí - Colleen Hoover

Vydáno - Ikar
Počet stran - 360

Lily to neměla v životě vždycky jednoduché. Ušla ale dlouhou cestu a teď žije v Bostonu a rozjíždí vlastní business. K tomu se ještě seznámila s dokonalým a neskutečně přitažlivým neurochirurgem Rylem. Vypadá to, že jí všechno vychází na jedničku. Ryle je do Lily blázen, pronásledují ho ale traumata z minulosti, kvůli kterým se jejich vztah komplikuje. Když se navíc do Lilyina života vrátí její láska z dětství Atlas, všechno, co si tak důkladně budovala, se začíná rozpadat…


Knihy Colleen Hooverové jsem objevila teprve minulý rok. Respektive znala jsem je už před tím, ale říkala jsem si, že to budou určitě takové ty romanťárny, které mi nebudou říkat. Přečetla jsem dvě její knihy a zjistila jsem, že jsem se naprosto mýlila. Colleen sice píše na první pohled romantické příběhy, ale vždy se v nich dotýká nějakého závažného tématu. Ať už to byla deprese, manželská krize a nebo domácí násilí, jak je tomu v knize Námi to končí.

Zprvu příběh začíná nenápadně a Vám se může zdát, že to bude typický romantický příběh. Nic není jak se zdá a jak příběh postupuje dál, zjistíte, že všechno pravděpodobně bude úplně jinak. Samozřejmě, všichni jsou zde úspěšní, bohatí, což je trošku takové klišé, ale v tomhle případě to autorce prominu.

Co se týče postav, naprosto jsem si zamilovala Atlase. To byla postava, která mě neskutečně bavila a hodně jsem mu fandila. Lily se nejprve zdála trošku naivní, ale pak mi vlastně byla taky sympatická. Hlavně ke konci se mi líbila její vnitřní síla.

Kníhyy Colleen mě baví a stejně tomu taky bylo i v případě Námi to končí. U takových knížek dokážu příběh hodně prožívat, pobrečet si anebo mít husí kůži. Jediné, co mě mrzí, je, že se do příběhu vždycky tak zaberu, že ho mám přečtený opravdu během pár hodin. Mám v plánu si přečíst další knížky autorky a doufám, že budou minimálně stejně skvělé jako Námi to končí.

HODNOCENÍ - 5 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...