neděle 22. prosince 2019

Odysea - Gordon Doherty

Vydáno - Fantom Print
Počet stran - 320

Řecko, 5. století před naším letopočtem. Kassandra je žoldačka spartské krve, odsouzená na smrt vlastní rodinou a poslaná do exilu. Nyní se vydává na epickou výpravu, aby se stala legendární hrdinkou - a odhalila pravdu o svém tajuplném původu.


Pokud jste fanoušky herního i knižního světa Assassin´s Creed, tak by Odysea neměla uniknout Vaší pozornost. Již jedenáctá kniha této série přináší napínavý příběh o Kassandře, která pátrá po svém původu.

Odysea pro mě byla velké překvapení, nejen tím, že hlavní hrdinkou je žena. Ocitáme se v pátém století před naším letopočtem v Řecku. Rodina ji pošle do vyhnanství a z Kassandry se stane žoldačka. Shodou náhod se k ní dostane muž, který pro ni má nabídku, která se neodmítá. A zároveň Kassandra bude mít možnost zjistit svůj skutečný původ.


Pokud toužíte po knize, která je plná bojů, bitev a v čele příběhu je nelítostná a neohrožená hrdinka, je Odysea pro Vás to pravé. Příběh neskutečně rychle ubíhá a líbí se mi, že je poměrně surový a nezdržuje se zbytečně žádnou romantickou linkou. Jedna akce střídá druhou a čtenář nemá možnost vydechnout a začít se nějak nudit.

S jednou věcí jsem přece jenom měla trošku problém. A to byla samotná hrdinka. Kassandra byla sice neohrožená, ale na můj vkus to bylo až moc a působila chvilkami doslova až nesmrtelně, co mi dojem z příběhu trošku kazilo.

Jinak byl příběh skvělý, svižný a prostředí Řecka jsem si vážně užívala. Kassandra má ten správný Sparťanský drive a chvilkami jsem si připadala jak ve filmu 300: Bitva u Thermopyl, který mám moc ráda. Pokud jste herními fanoušky, Odysea vyšla i jako hra, takže můžete knihu zkusit porovnat s hrou. Hru lze hrát buď z pohledu Kassandry a nebo Alexiose.

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji nakladatelství Fantom Print a Odyseu můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 4 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...