neděle 25. srpna 2019

Bouří prokletá - Patricia Briggs

Vydáno - Fantom Print
Počet stran - 320

Jmenuji se Mercedes Athena Thompsonová Hauptmanová a jsem automechanička. A kojotí měňavkyně… A družka alfy vlkodlačí Smečky columbijského poříčí. Přesto by mě nic z toho nedostalo do maléru, kdybych před několika měsíci na mostě nepřevzala odpovědnost za bezpečí všech osob žijících na našem území. V tu chvíli mi to tak připadalo správné. Mělo to zahrnovat jenom hon na vražedné gobliny, zombie kozy a občas nějakého trolla. Místo toho začal být náš domov brán jako neutrální území, místo, kde mohou lidé bezpečně jednat s fae.

Skutečnost je ale taková, že nic a nikdo není v bezpečí. A zatímco se generálové a politici pouští do křížku s faeskými Šedými pány, blíží se bouře a její jméno je Smrt. Jsme ale smečka a dali jsme slovo. Zemřeme, abychom ho dodrželi.


Jedenáctý díl ze série Mercedes Thompsonová je tu. Série, která je plná vlkodlaků, upírů nebo goblinů. A nečekejte žádný romantický příběh. Tady se neustále něco děje a teče zde opravdu hodně krve.

Hlavní hrdinka Mercy má svou autodílnu. A taky se dokáže proměnit v kojota a vidí duchy mrtvých a další věci, které nechce navenek přiznat. Je vdaná za Adama, kderý je vůdcem vlkodlaků. Musí řešit nejrůnější problémy, od lovu goblinů až po zneškodnění zombie koz. A roztáčí se zde další kolotoč událostí a blíží se něco velmi nebezpečného.

Musím říct, že Bouří prokletá mi přijde jeden z těch temnějších dílů série. Napětí zde graduje a hrozba je pomalu ale jistě blíží. Jako v předchozích dílech zde nechybí napětí, akce, souboje a poměrně dosti nelítostný svět. Celá kniha je čtivá a má hodně svižný děj, takže čtení Vám bude ubíhat možná i rychleji, než byste chtěli.

Jestli mi v knize něco chybělo? Občas mi přišlo, že mohly být malinko lépe propracované dialogy. Zároveň se některé věci v knize měly trošku tendenci opakovat. Ale nebylo to nic tak hrozného, co by Vás od čtení nějak rušilo nebo odrazovalo.

Musím říct, že ačkoliv je Bouří prokletá 11. díl série, kniha si stále drží vysokou laťku, dokáže čtenáře vtáhnout do děje, připoutat k příběhu a udržet si čtenářovu pozornost. Bouří prokletá jsem si moc užila a vlastně mě až mrzelo, jak rychle jsem měla knihu přečtenou. Takové knihy mě prostě baví a stále bavit budou.

Moc děkuji Fantom Print za zaslání knihy na recenzi a knihu Bouří prokletá můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 4 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...