neděle 28. července 2019

Sleduj mě - A. V. Geiger

Vyydáno - Yoli
Počet stran - 352

Tessa má agorafobii, úzkostný strach z otevřeného prostoru. Utíká proto do online světa, kde je aktivní členkou fandomu zpěváka Erica Thorna. Když jí její idol nečekaně pošle zprávu, původně se záměrem si z ní vystřelit, jejich komunikace se rozvine v upřímné přátelství. Když se ale rozhodnou setkat, na povrch začnou vycházet nebezpečná tajemství.


Léto je pro mě idálním obdobím pro žánr young adult. A když young adut, tak od nakladatelství Yoli, protože vydávají opravdu skvělé příběhy. Už zrovna nejsem cílovou skupinou pro young adult, ale i tak si občas ráda přečtu kihu zrovna tohoto žánru. A Sleduj mě je youg adult thriller, což je kombinace, kterou jsem si musela přečíst.

Musím uznat, že Sleduj mě bylo velice milé překvapení! Mě ten příběh chytl už od první kapitoly a pořád jsem chtěla vědět, co bude dál, jak to celé skončí.

Přiznávám, že kniha má opravdu skvělý námět. To, že se sociální sítě dají zneužít, víme samozřejmě všichni, ale většinou si tuto hrozbu vůbec neuvědomujeme. A Sleduj mě na tuto problematiku parádně poukazuje.
Kniha je vyprávěna lehkým, čtivým stylem, který prostě budete hltat stránku za stránkou. Příběh je oživen nejrůznějšími tweety, konverzacemi či přepisy výslechů. A díky tomu to byla opravdu jízda.

Samozřejmě, námět kdy se slavný kluk zamiluje do obyčjné holky není žádnou novinkou, ale to, co se odehrává vedle toho toto klišé tak nějak uvede do pozadí.

S čím jsem měla problém byly postavy. Bylo jich tam sice málo, ale přišly mi hrozně moc plytké a takové prvoplánové. To mě trošku zklamalo a lehce mi to zkazilo dojem z příběhu. Co mi dojem z příběhu vylepšilo byl konec knihy. Ten byl za mě skvělý. Myslela jsem si, že to celé nějak dopadlo a to je konec, ale posledních pár stránek Vám jednoduše vyrazí dech. I když si nejsem jistá, jestli bych knihu zařadila jako thriller.

Sleduj mě jsem měla přečteno za dva dny. Tak moc mě ten příběh chytl. Tahle kniha rozhodně není jen pro mladší čtenáře, ale mohu ji doporučit i dospělým. Rozhodně je důležité, aby jsme se všihni zamysleli nad zneužitelností sociálních sítí a Sleduj mě je k tomu skvělá příležitost.

HODNOCENÍ - 4 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...