čtvrtek 11. července 2019

Šamanova pomsta - Vasilij Michajlovič Mahaněnko

Vydáno - Fantom Print
Počet stran - 352

Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Daniel Mahan, legendární šaman barlionského herního světa, si odsloužil ve virtuální realitě svůj trest. Jedenáct měsíců naplněných dobrodružstvím a bitvami je výhodným řešením v porovnání s původními osmi lety v dole. Přesto Barliona odmítá šamana nechat tak jednoduše zmizet a stírá rozdíly mezi jeho dvěma realitami. Ukazuje se, že odejít z kapsle není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Cesta prostě musí být dokončena.


Nejprve musím přiznat, že nejsem úplně fanoušek počítačových her. Nemám na ně trpělivost a prostě mě nějak nebaví. Ale počítačová hra v knize? To je něco jiného! Žánr litRPG je pro mě opravdu zajímavý a myslím, že může bavit i čtenáře, kteří třeba příliš nečtou.

Tahle kniha byla velká jízda už od začátku. Bylo to čtivé, napínavé, samý zvrat, jednoduše Vás kniha bude nutit číst dál a dál. Zároveň se mi líbilo, že čtenáři je připomenuto, co se stalo v předchozích dílech, takže pokud zrovna nečtete jeden díl série za druhým, skvěle Vám to osvěží paměť a budete se bez problému orientovat. O ději Vám toho nechci příliš prozradit, protože čím méně o tomhle dílu víte, tím více budete překvapeni.

Co se týče postav, tak jsem si je oblíbila, ale teda Anastarie, uff, to byl záběr na moje nervy, ta mi teda vůbec nebyla sympatická a asi bych se bez ní v příběhu obešla. Z mého pohledu hrála jedno velké divadýlko a mě to prostě štvalo. Zato Mahan, ten mě hodně bavil, jeho stále sílící touha po pomstě, to bylo moje gusto a celou dobu jsem mu fandila, ať se mu pomsta vydaří. Zároveň se mi líbilo, že Mahan musel riskovat, protože ne vždy věděl, kdo mu vlastně pomáhá a jestli na to spíš nedoplatí.

Kniha obsahuje také bonusovou povídku Hodina bolesti.

Já byla s Šamanovou pomstou moc spokojená. Je to příjemné čtení, akční, zvrat střídá zvrat. Není tam zbytečně moc dlouhých dialogů, ani nějaká přeslazená milostná linka. Prostě surový herní svět a svižný a úderný příběh. Pokud máte rádi počítačové hry, tak Šamanova pomsta je určitě volba přesně pro Vás!

Za poskytnutí knížky na recenzi moc děkuji nakladatelství Fantom Print a knihu si můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 4 * z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...