středa 30. ledna 2019

Čarodějova nevěsta 2 - Kore Yamazaki

Vydáno - Crew
Počet stran - 184


S mangou jsem začala teprve letos, ale prví díl Čarodějovy nevěsty se mi natolik líbil, že jsem se rozhodla v téhle sérii pokračovat a pustit se i do dalšího dílu. A opět jsem nebyla zklamaná, naopak!

Na Čarodějově nevěstě se mi líbí, že je příběh takový laskavý. Čise je skromná, žádná superhrdinka ale i přes to dokáže velké věci. Ačkoliv se Eliase stále ještě svým způsobem bojí, učí se od něj nové věci, zažívá s ním nová dobrodružství a tvoří si k němu stále silnější pouto.

Ani v tomto dílu nechybí magické postavy jakou jsou víly, chiméra a nechybí ani mluvící kočky z prvního dílu. A scéna s kočkami je v tomto díle opravdu brutální.

Zároveň je v tomto dílu už trošku více akce, než v prvním dílu. Rozjíždí se zde zase další dobrodružství, které Vás nutí číst stále dál a najednou je konec. Takže samozřejmě potřebujete další díl, po kterém brzy sáhnu i já.

Mě série Čarodějova nevěsta zatím prostě baví. Líbí se mi ta nežnost příběhu, melancholie a ve druhém dílu oceňuji i to, že už přibylo akce. A doufám, že v dalších dílech to bude ještě lepší.

HODNOCENÍ - 4* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...