čtvrtek 31. ledna 2019

Rozhovor se Sabčou z Knižního přístaviště

Sabču z Knižního přístaviště asi většina z Vás dobře zná. Moc šikovná a milá slečna, která má svůj blog http://kniznipristaviste.blogspot.com/2017/11/kde-se-vzalo-knizni-pristaviste.html a také Instagram https://www.instagram.com/knizni_pristaviste/ . Pod názvem Knižní přístaviště ji také najdete na YouTube, kde Sabča natáčí knižní videa.

Sabči se letos podařilo něco úžasného, získala první místo v kategoriích Knižní vloger roku a Knižní objektiv roku. To ale není vše, Sabča získala také druhé místo v kategorii Knižní bloger roku. Tohle se prostě podaří málo komu a i navzdory takovým úspěchům je Sabča skromná a milá slečna, kterou se mi podařilo trošku vyzpovídat a Vy si ten rozhovor můžete přečíst!

1. Pár vět, kterými by ses čtenářům představila
Ahoj, jsem Sabča neboli Knižní přístaviště. Jsem holka co miluje knihy, ráda je fotí a píše o nich. Píši blog, fotím na Instagram a natáčím na Youtube. Sebe považuji asi nejvíce za blogerku, ale baví mě všechno. Má nejoblíbenější kniha je Jana Eyrová.
2. Jak dlouho se blogování věnuješ?
Svůj blog jsem si založila před pěti lety a od té doby pravidelně píši články nebo recenze. Stále mě to baví a jsem moc ráda, že jsem neměla blogovou krizi. Během blogování jsem se vrátila do školy a vystudovala svůj vysněný obor Žurnalistika a nová média. Kvůli tomu jsem se nemohla naplno věnovat blogu a vycházelo málo článků. I proto si hodně lidí myslí, že jsem v blogování nováček, ale kdepak. Už je tomu pět let.
3. Jaké knihy nejraději čteš?
To je těžká otázka, protože se snažím číst od všeho trochu. Jediné co nevyhledávám jsou horory nebo úplné vyvražďovačky. Nejraději mám romány, fantasy knihy nebo thrillery či detektivky. A pokud mají knihy ilustrace, tím líp.
4. Máš nějaké čtecí zvyky? Pokud ano, jaké?
Asi vyloženě čtecí návyky nemám. Nejraději čtu doma na posteli nebo v křesle a ideálně bez hudby a televize. Ovšem pokud hraje instrumentální hudba nebo si na YT naladím nějaký ohýnek, neodolám. Je to neskutečný relax a krásně to doladí atmosféru. Moc hluku nebo naopak moc velké ticho mě dokáží rozptýlit. Každý den čtu v MHD a přes týden se snažím číst aspoň hodinku večer.
5. Co pro Tebe umístění v soutěži knižních blogerů znamená?
Je to pro mě neskutečná radost. Jsem moc vděčná všem, kteří pro mě hlasovali. Moc mě potěšilo a zároveň překvapilo, že jsem uspěla v tolika kategoriích. Cením si důvěry a podpory. Takové výsledky mi ukázaly, že někoho moje tvorba zajímá a baví, což je pro mě asi to nejdůležitější. Samozřejmě, dělám to pro sebe, protože mě to baví. Ale pocit, že to co baví vás baví i někoho dalšího je k nezaplacení.

Celkovým umístěním jsem neskutečně motivovaná a už se nemůžu dočkat, až se pustím do dalších projektů, které mám v plánu.

6. Kam bys chtěla do budoucna Tvoji tvorbu posunout?
Rozhodně se plánuji věnovat blogu, Instagramu nebo Youtube i nadále. Moc mě to baví a mám v hlavě mnoho nápadů, kterým se snažím postupně věnovat. Plánuji se opět vrátit ke svému Youtube kanálu, který jsem pár posledních měsíců docela zanedbávala. A určitě nehodlám přestat psát. Psaní mě roky naplňuje a jsem moc ráda, že jsem se našla a dělám co baví nejen mě, ale i ostatní. Doufám jen, že to bude lidi se mnou bavit i nadále. Usmívající se

Já moc Sabči děkuji za její čas a přeji jí, aby se jí v další tvorbě dařilo a měla stále více fanoušků!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...