středa 16. ledna 2019

Čarodějova nevěsta 1 - Kore Yamazaki

Vydáno - Crew
Počet stran - 184

Patnáctiletá Čise Hatori cítí, že nemá proč žít - ztratila matku, nemá stálý domov a nikomu na ní nezáleží. Ve chvíli nejhlubšího zoufalství se jí však nabídne zajímavé východisko a Čise se rozhodne chopit příležitosti. Stane se učednicí u mocného čaroděje Eliase Ainswortha, jehož prostřednictvím poznává nejen svět plný víl, draků a mluvících koček, ale také svou vlastní kouzelnou moc.


Manga je v poslední době u nás velice úspěšný knižní žánr a Čarodějova nevěsta je u čtenářů velmi oblíbená, tak jsem se rozhodla se do této populární série pustit.

Čise Hatori je dívka, která nikoho nemá a přijde jí, že ji nikdo nemá rád. A jednoho dne ji v aukci koupí neznámý muž. Tento tajemný muž za Čise utratí nemalé peníze a ona má strach, co s ní bude. Elias je čaroděj a hodlá si ji vzít a také z Čise udělat jeho učednici.

Musím říct, že tak magický a milý příběh jsem dlouho nečetla. Příběh byl takový něžný, romatický a příjemně plynul. Moc se mi líbilo i cestování Čise a Eliase, v tomto dílu se vydali do Anglie a na Island. Setkání s draky na Islandu mě opravdu nadchlo. Bylo to dojemné, něžné a chvilami až melancholické.

Co mi na Čarodějově nevěstě 1 chybělo? No, možná trošku víc akce. Prakticky něco opravdu napínavého se stane až na konci. Tím nechci říct, že první díl je nudný, ale určitě není nabitý akcí. Na mně to trošku působí jako taková "holčičí" manga, ale určitě nechci předcházet, první díl může klamat a v dalších dílech se příběh může ještě pořádně rozjet.

Já mám mangu moc ráda, pro mě je to skvělé oddechové čtení, které je na jedno odpoledne. Tento příběh opravdu stojí za to. Musím pochválit i styl kresby, který je stejně něžný jako samotný příběh. Ale zároveň je pěkně propracovaný. V prvním dílu jsem si nejvíce oblíbila draky a mluvící kočky, tak doufám, že se objeví i v dalších dílech. Už se brzy budu muset pustit do dalšího dílu, protože konec opravdu skončil otevřeně a jsem zvědavá, jakým směrem se bude příběh dál ubírat.

HODNOCENÍ - 4* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...