čtvrtek 27. prosince 2018

Knižní bloger roku 2018 pořádaný ČBDB a rozhovor s Morou

Letos od 1.listopadu se již třetím rokem konala soutěž o Knižnho blogera roku 2018. Soutěž pořádala Československá bibliografická databáze (ČBDB).

Soutěž měla tři části, v první části jste mohli nominovat svého favorita v následujících kategoriích: Knižní bloger roku, Knižní skokan roku, Knižní objektiv roku a Knižní vloger roku. Ve druhé části jste už v každé kategorii volili mezi 4 nejčastěji nominovanými a třetí částí soutěže bylo samotné vyhlášení. Pro vítěze v každé kategorii byly připraveny knižní ceny a stejně tak mohl i jeden hlasující vyhrát knižní odměnu.

Pro mě byl obrovský šok, když se můj blog objevil už mezi 4 nejčastěji nominovanými v kategorii Knižní skokan roku. A když jsem se dozvěděla, že Knihomolský deník tuto kategorii vyhrál, byla jsem upřímně dojatá. Tímto bych chtěla všem hlasujícím nesmírně poděkovat, opravdu to pro mě moc znamená a je to pro mě obrovský motor tvořit dál.

Výsledky všech kategorií naleznete zde:

Ale abychom se dostali k jádru věci, dnes Vám přináším rozhovor s moc sympatickou slečnou Morou, která obsadila kásné druhé místo jako Knižní skokan roku a která má krásný blog
https://vzaplaveknih.blogspot.com/?m=1
Stejně tak Mora svou tvorbu představuje na Instagramu, kde ji najdete na tomto profilu
https://www.instagram.com/v.zaplave.knih/

Moře jsem položila pár otázek a její odpovědi si můžete přečst právě teď!

1. Pár vět, kterými by ses čtenářům představila
Zvláštní člověk, divný knihomol. Holka, která miluje originalitu všeho druhu. Ta, co se nebojí názorovat podle svého a bláznivě se prezentovat. Můj hlavní popis hlásá jediné: "Jsem zkrátka recenzentka, které švihlost říká pane."

2. Jak dlouho se blogování věnuješ?
Na konci prosince to bude už deset měsíců. *nevěřícně kroutí hlavou*

3. Jaké knihy nejraději čteš?
Nedá se říct, že bych mě jeden nejvíce oblíbený žánr, protože se zvládnu ponořit do všeho, co mě alespoň trošku zaujme svým námětem. Může to být napínavá detektivka, fantasy se skvělým vykresleným světem, sci-fi, která nás zavede do daleké budoucnosti...vážně cokoliv.

4. Máš nějaké čtecí zvyky? Pokud ano, jaké?
Mora jako knihomol, žrout všeho, co najde, neuvěřitelný kávový závislák. Jinak asi nic zvláštního, hoďte po mně dobrou knihu, přineste tác s jídlem a kávou a budete ode mě mít na hodně dlouhou dobu pokoj.

5. Co pro Tebe umístění v soutěži knižních blogerů znamená?
Znamená to pro mě hrozně moc. Už jen ten pocit umístění je skvělý. Navíc je to úžasná příležitost, jak se můžu více zviditelnit. Také jsem díky tomu zjistila, kolik mám za sebou věrných čtenářů, kteří můj blog a tvorbu podporují. A rozhodně je to i motivace na tom ještě více pracovat. (Navíc...koho by nenadchlo, že se umístil někde, kde je i Knihomolský deník Smějící se )

6. Kam bys chtěla do budoucna Tvoji tvorbu posunout?
Ráda bych zůstala u recenzí, jaké píšu teď. To vím jistě. Zatím ale nevím, kam přesně bych chtěla svou tvorbu posunout. Mám v hlavě jeden projekt, který se týká výhradně komunity knižních blogerů, takže jsem zvědavá, jestli se mi konečně povede k tomu odhodlat. V budoucnu ale rozhodně plánuji více reportů z knižních akcí, protože se mi zdá, že to lidi opravdu baví číst.

Moře moc děkuji za její čas a přeji jí spoustu čtenářů blogu, followerů na Instagramu a ať se jí v knižní sféře dál daří!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...