neděle 12. srpna 2018

Batman - Ticho - Kniha první - Jim Lee, Jeph Loeb

Nakladatelství - Crew, BB art
Počet stran - 128

Poté, co se multimilionář Bruce Wayne stal v dětství svědkem vraždy svých rodičů uplynulo již moho let. A proto se rozhodl zasvětit svůj život boji proti zlu a osvobodit Gotham od krutovlády zločinu. Po letech tréninku oblékl slavný plášť aby se stal Batmanem. V tomto příběhu Batman pátrá po uneseném chlapci a odhaluje přitom záludný plán. Někdo totiž o něm ví víc než se zdá. Jeho nepřátelé nabývají stále větší síly. A některé jeho přátele začne někdo ovládat.

" Přísahal jsem na hrobě svých rodičů, že očistím tohle město od zla, které je připravilo o život. Ve dne jsem Bruce Wayne, milionař a filantrop. V noci mě zločinci, zbabělá a pověrčivá smečka nazývají Batman."


Na tuhle knihu jsem narazila kdysi úplně náhodou. Na stánku ji měli za 49 Kč a tak jsem si řekla, že na komiks je to výborná cena. Batman: Ticho Kniha první je první díl DC komiksového kompletu. Příběh Vás od začátku bude bavit, je nabitý akcí a jedna šarvátka bude střídat druhou. Kromě Batmana se zde setkáme i s dalšími známými postavami jako je například Superman, Catwoman, Harley Quinn a Joker.

Ačkoliv jsem fanoušek Marvelu, byla jsem z této knihy od DC velice mile překvapena. Vlastně mě až mrzelo, že jsem si tehdy koupila pouze první díl a další knihy už nekupovala. Kniha je totiž velice pěkně zpracovaná, je v hardbacku, pevná a po grafické stránce jí taky nemám co vytknout. Kresby byly zajímavé a komiks plynul opravdu rychle. Na začátku knihy Vám jsou představeni autoři a samozřejmě i příběh samotný a co se stalo dříve. To Vás krásně uvede do děje a můžete si knihu opravdu užít naplno.

Pokud budu mít šanci se dostat k dalším dílům, určitě si je ráda přečtu. Tohle byla velice příjemná jednohubka. Knihu máte sice přečtenou za chvíli, ale čtení si užijete a budete se tešit na pokračování příběhu.

HODNOCENÍ - 5* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...