úterý 19. června 2018

Terapie sdílením - Ester a Josefina

Nakladatelství - Listen
Počet stran - 304

Terapie sdílením, původně instagramový projekt od Ester Geislerové a Josefiny Bakošové nyní dostal svou knižní podobu!

Rozchodem si prošel asi každý z nás. Rozchodové zprávy jsme sami napsali a i dostali. Tohle je soubor mrazivých, úsměvných a mnohdy až neuvěřitelných rozchodových vět. Kniha je doprovázena také fotografiemi obou autorek a dopisy od jejich lásek či rodiny. Nečekejte v knize nějaký děj, na každé straně je pouze pár vět, které mnohdy mluví za vše.


Terapie sdílením je takovou zábavou maximálně na hodinu a to ještě v případě, že budete číst opravdu pomalu. Bude to ale hodina, kdy se některým větám opravu zasmějete a nad jinými budete jen tiše žasnout.

Kniha je moc hezky graficky zpracovaná, mírně holografický vzhled knihy je prostě roztomilý. Věty jsou psané formou konverzce na sociálních sítí. Nějaký literární zážitek ale budete hledat marně.

Ze začátku je kniha poměrně zajímavá a neobvyklá, zhruba tak od poloviny mi ale přišlo, že se vše vlastně tak nějak opakuje a pomalu to ztrácí svoje kouzlo. Co mě ale zarazilo je, že v knize je poměrně dost stránek, kde je v podstatě jen jedna věta a tím to končí. To mi přijde až zbytečné plýtvání papírem. Další věc je cena knihy, ta mi přijde trošku nadsazená v porovnání s obsahem knihy. Jak se ale říká, každé zboží má svého kupce. A v tomhle případně byla bravurně zvládnutá propagace knihy.

Abych to tak shrnula, kniha mě na hodinu pobavila, ale asi to není nic, co bych musela číst za měsíc znovu. Jako instagramový projekt mají rozchodové věty pro mě větší kouzlo než knižní vydání, které jako celek chvilkami působí tak nijak. Možná také jen nejsem ta správná cílová skupina.

HODNOCENÍ - 3* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...