neděle 10. června 2018

Bylo nebylo - Once upon a time

Máte rádi Sněhurku, Zlou královnu, prince Krasoně? Tak přesně vám by neměla uniknout kniha Bylo nebylo! Pokud je vám název povědomý, tak ano, příběh jste mohli totiž vidět i v seriálové podobě.

V příběhu se setkáváme s Emmou, která si žije poklidným životem a v den jejich narozenin ji navštíví chlapec, který je její syn Henry, kterého dala kdysi k adopci. Henry Emmě začne vykládat neuvěřitelný příběh o městečku Storybrooke, kde obyvatelé jsou pohádkové postavy uvězněné v našem světě. Městečko je ale podezřelé, všechny dny jsou stejné, ve městě je stále čtvrt na devět a pokud chce město někdo opustit, stane se mu něco zlého. Emma Henrymu nevěří, ale odveze ho zpět do Storybrooke k jeho adoptivní matce a tam celý příběh začíná.



V knize se prolíná jak skutečný svět z prostředí Storybrooke, tak pohádkový svět, kde nám jsou pohádkové postavy představeny i s jejich příběhem. Nechybí napětí, akce, zrada i láska. Ačkoliv jsem od knihy neočekávala mnoho, stále mě to nutilo číst dál a příběh poměrně svižně utíkal. Obě linie příběhu, jak ta pohádková, tak ta skutečná, byly dobré vylíčené, žádné zdlouhavé popisy ale zároveň autorka dokáže každou postavu představit. Co mě trošku zklamalo byl konec knihy. Ačkoliv měl příběh gradovat, přišla mi to asi nejslabší část knihy.

Seriál jsem celý neviděla, pouze pár dílů, tudíž jej nemohu s knihou porovnat.
Fanoušci seriálu by knihu určitě měli mít, kdo seriál nezná, tak děj bez problému pochopí i se rychle zorientuje v postavách. Já knihu určitě doporučuji.

HODNOCENÍ - 4* z 5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...