neděle 14. ledna 2024

Šéf, co tě nadzvedne - Winter Renshaw

Vydáno - Beta

Počet stran - 312

Po bolestné zkušenosti se smrtí si uvědomím, že je načase změnit život. A to zásadně. První na řadě je moje práce. Práci novinářky miluju, ale svého šéfa, mediálního magnáta Westa Maxwella, nemůžu vystát. Jednoho dne mě donutí, abych v časovém presu přepsala celý článek, na kterém dřu, a tak sepíšu pořádně jízlivý sloupek na jeho počest a pak dám s plnou parádou výpověď. Ale West mě tak snadno nepustí. Nabídne mi novou, nečekanou pozici: dělat mentorku jeho vzpurné dospívající neteři. Bůhví proč s tím nakonec souhlasím – ráda pomáhám lidem a zároveň musím přiznat, že jsem zvědavá, jaký se za magnátem skrývá člověk. Záhy ale zjistím, že můj nový úkol je ještě větší výzva, než jsem očekávala. Čím víc poznávám soukromou stránku záhadného šéfa, tím víc nahlížím i do jeho srdce, které skrývá za ledovou fasádou. Stará Elle Westa nenáviděla ale možná – jen možná – ho nová Elle dokáže zkrotit.


Od autorky už vyšlo několik knih, já jsem četla Lásku a kerosin, která se mi moc líbila. Takže jsem byla hodně zvědavá, co Šéf, co tě nadzvedne čtenáři nabídne. A autorka opět nezklamala.

Kniha je vyprávěna z pohledu hlavních postav, Elle a Westa ich- formou. Elle dospěje do bodu, kdy je se svým životem nespokojená a rozhodne se dát v práci výpověď, které ještě předchází dost nelichotivý sloupek, který napíše o svém šéfovi. West ji však překvapí, protože jí nabídne jinou práci, hlídání jeho dost temperamentní dospívající neteře. A Elle tuto nabídku přijme.

Šéf, co tě nadzvedne je odpočinkový a svižný romantický příběh, u kterého už od začátku máte tušení, jakým směrem se bude asi ubírat. Ovšem nenechte se zmást, autorka se v průběhu příběhu dotýká i vážnějších témat. Hned na začátku zjistíte, co trápí Elle a postupně odhalujete, že ani Westa nepotkávaly jen hezké věci. Koho jsem si však oblíbila nejvíc byla Scarlet, náctiletá svérázná dívka, která celý příběh dost oživovala a i ona má svá trápení.

Kniha je psána nenáročně, ale poutavě. Pokud jste fanoušky hate to love, přijdete si na své. Nechybí ani peprnější scény, které však byly popsány vkusně a byly opravdu jen takovým zpestřením a nestál na nich celý příběh.

Moje očekávání knížka splnila, u čtení jsem vypnula, stránky mi ubíhaly a příběh si dokázal držet mou pozornost. Já jsem měla trošku problém s Elle, jelikož mi nebyla hned úplně sympatická, ale nakonec jsem si k ní cestu našla. Za mě by si knížka zasloužila hezčí obálku, nejsem příznivec tohoto typu obálek, ale to je čistě subjektivní názor, věřím, že se najde spousta čtenářek, které právě díky obálce po knize sáhnou.

HODNOCENÍ - 4 * z 5 *.

Za knihu moc děkuji nakladatelství Beta a Šéfa, co tě nadzvedne můžete zakoupit ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...