čtvrtek 6. července 2023

Láska a kerosin - Winter Renshaw

Počet stran - 304

Vydáno - Beta

Moje rodina pro mě byla prokletím. Otec a bratr mi dělali ze života peklo. Předčasná mámina smrt mi pořád nedá spát. Teď, když můj bratr Donovan zahynul při nehodě, můžu konečně na minulost zapomenout. Posledním, co mě s ní spojuje, je dům, který jsem zdědil – a který hodlám vypálit do základů. Je tu ale jedna překážka – Anneliese Nielsenová, Donovanova snoubenka. Bratr ji zanechal bez prostředků a prodej zchátralého domu je jediná šance, jak může získat zpátky to, o co ve vztahu s ním přišla. Nemělo by mě to zajímat, ale… je něco v jejích očích, když se na mě dívá. Jsem totiž bratrovi hodně podobný, a ona ho, navzdory všemu, milovala. Uzavřeli jsme tedy dohodu. Dům společně zrenovujeme, ale ona ho pak musí prodat – jinak skončí v plamenech.



Jestli je někdy ideální čas na odpočinkovější romantické knihy, je to právě teď. Léto je v plném proudu, začal čas dovolených a součást dovolené je rozhodně nějaké dobré čtení. A Láska a kerosin je zrovna jednou z knih, kterou Vám doporučím si zabalit s sebou do kufru.

Anneliese je zdrcená, zemřel jí snoubenec. Jenže tento snoubenec byl podvodník a připravil ji o veškeré finanční prostředky. Záhy se objevuje jeho bratr, Lachlan, který chce Anneliese sebrat to poslední, co jí zbylo, střechu nad hlavou. Ano, bystří tuší, že tímto to mezi Anneliese a Lachlanem rozhodně nekončí, ba naopak právě začíná.

Láska a kerosin nemá nijak převratnou zápletku, se kterou byste se nikdy před tím nesetkali. Ale pokud ke knize přistupujete, jako k odpočinkové romantické knížce, budete rozhodně spokojeni. Příběh se neuvěřitelně lehce četl a stránky mi mizely pod rukama. Budování vztahu mezi postavami bylo postupné, ale nijak zdlouhavé. Lachlan byl opravdový sympaťák a získá si srdce nejedné čtenářky.

Tyto romantické jednohubky jsou pro mě neuvěřitelným tahačem z čtecí krize. Očekávala jsem jednoduchý, chytlavý romantický příběh a přesně to jsem dostala. Některé věci by si za mě zasloužily trošku více pozornosti a vysvětlení, ale to byly pouze drobnosti. Pro mě se Láska a kerosin stala výborným odpočinkem na dvě odpoledne, u kterého se mi podařilo krásně vypnout. Pokud něco takového hledáte i Vy, neváhejte a po knize rozhodně sáhněte.

Za knihu moc děkuji nakladatelství Beta a Lásku a kerosin můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 4 * z 5 *.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...