čtvrtek 6. října 2022

Rytíř - Devney Perry

Vydáno - Beta

Počet stran - 352

Genevieve Daylee nečekala, že bude v den svých sedmadvacátých narozenin stát před soudcem. Ale v poslední době se toho stalo tolik neočekávaného, že to čekat mohla. Její matka, žena, kterou vždy obdivovala a zbožňovala, je pryč a zůstaly po ní tajemství a lži. Nevlastní bratr ji nenávidí a otec, s nímž se poprvé setkala až u matčina hrobu, je stejně cizí jako Isaiah Reynolds, který teď stojí před soudcem vedle ní. Isaiah je její zachránce. Ačkoli spíš než princ na bílém koni je to rozervaný rytíř v pomačkané zbroji. Ví o něm jen to, že pracuje jako automechanik, ale ode dneška s ním bude sdílet život. Právě se totiž stal jejím manželem.


Velmi očekávaný díl Clifton Forge je zde. První díl Král mě naprosto pohltil, takže od druhého dílu jsem měla velká očekávání. Podařilo se autorce udržet kvalitu jako v prvním dílu? Podle mě rozhodně ano.

V druhém díle s názvem Rytíř sledujeme vztah Genevieve a Isaiaha. Obě postavy známe už v prvního dílu, tam jsme se toho o nich ale příliš nedozvěděli. I na začátku druhého dílu je zde mnoho otazníků. O to větší překvapení je, když na začátku knihy je jejich svatba. Proč by se brali dva lidé, kteří se vlastně neznají? Má takové soužití vůbec šanci na úspěch? Oproti prvnímu dílu je zde méně sexuálních scén a postavy si k sobě hledají cestu postupně. Postavy jsou méně průbojné než pár z prvního dílu, ale nevadilo mi to, protože jsem se bála, aby druhý díl nevykrádal ten první a tady je patrné, že autorka umí pracovat s různými charaktery postav. Rytíř kromě romantické linky pokračuje i v kriminální zápletce z prvního dílu. Zde se dozvídáme další okolnosti vraždy a více informací o minulosti oběti i podezřelého. 

Ani Rytířovi nechybí čtivost a spád, na který jsem si zvykla už u prvního dílu. Bylo skvělé, že se v příběhu objevovaly postavy z prvního dílu, takže jsme měli možnost vidět, kam se čí osud posunul. Samozřejmě opět můžete čekat napětí, motorkářské gangy. A dočkáte se i rozuzlení vraždy z první dílu, můžu říct, že jsem vraha vůbec neodhadla.

Tato série má v zahraničí již šest dílů a já upřímně doufám, že se i u nás dočkáme překladu pro všechny díly. Protože po dvou dílech můžu říct, že se tato série stává mou velice oblíbenou a přesně tento typ knížek je skvělým tahačem ze čtecí krize. Není to nijak náročné čtení, ale je velmi návykové a čas od času mám přesně na tento typ knížek náladu. 

Děkuji nakladatelství Beta za poskytnutí knihy na recenzi, Rytíře můžete zakoupit ZDE.

HODNOCENÍ - 5 * z 5 *.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...