středa 5. září 2018

Colorado Kid - Stephen King

Nakladatelství - Beta Dobrovský
Počet stran - 180

Mladá studentka žurnalistiky přijíždí na ostrov kvůli stáži v novinách. Záhy se dozvídá o místní záhadě, o příběhu Colorado Kida. Dva starší kolegové z redakce se jí rozhodnou příběh vyprávět. Muž, který byl před 25 lety nalezen mrtvý na pláži. Nabízí se otázka, kdo ho zabil a proč? Vyšetřování bylo dlouhé a i po tolika letech neúspěšné a příliš se o oběti neví. Místní redaktoři jsou příběhem velice zaujati a zároveň se rozhodnou prověřit vytrvalost profesní vytrvalost mladé stážistky a zároveň utužit přátelství.


Na začátek musím říct, že Stephen King je jeden z mých nejoblíbenějších autorů a zatím jsem od něj nečetla knížku, která by mě nebavila. No, Colorado Kid byl první.

Tahle, na poměry mistra hororu, krátká kniha pro mě byla celkem zklamání. Čekala jsem napínavý příběh, kde rozluštíme čtvrt století starou záhadu. A to se prostě nekonalo.

Příběh klade důraz na přátelství dvou reportérů. Zároveň popisuje začátky mladé stážistky. Popisování případu Colorado Kida je zajímavé a vlastně Vás bude zajímat, jak to celé dopadne. A pak nastane zklamání.

Takhle knížka snad ani nebyla z pera Stephena Kinga, viděla jsem v ní úplně jiný styl vyprávění než jsem od něj zvyklá. Chybělo mi napětí, mrazení. Tohle prostě nebyl King jak ho znám a jak ho mám ráda.

Pokud jste od Kinga ještě nic nečetli, budete asi z knihy nadšení více než lidé, kteří od něj již mají něco načteno. Kniha se čte lehce a je opravdu krátká a styl vyprávění není nijak složitý.

No, co o knize říci, vlastně napsat. Mně takhle kniha prostě nesedla. Mám ráda knihy, které mají nějaký konec a tady mi to prostě nějak chybělo. Samozřejmě jsem ráda, že mám knihu ve své sbírce Kinga, ale nevím, jestli budu mít potřebu se ke knize nějak vracet.

HODNOCENÍ - 3* z 5.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Aletta, má dcera - Ellen Keithová

Počet stran - 416 Vydáno - Beta  Aletta, má dcera je strhující román odehrávající se během druhé světové války. Je to příběh ženy, která nab...